miércoles, 19 de noviembre de 2008

power to the people

El consumidor tria les marques. Ara també les crea. Democrated Brand és un projecte creat per l'agència La Doma i consisteix en què els consumidors creïn una marca. Aquesta tindrà l'aspecte, la filosofia, els productes, canals de distribució i els símbols que les persones (socis) volguem que tinguin. Tenen intenció de plantar cara a les grans corporacions demostrant que el consumidor és capaç de crear una marca amb més valor i amb menys temps on la democràcia és la única eina. A més volen investigar quin és el valor que les persones poden atribuir a una marca en només 100 dies. Per donar una dada, quan falten només 50 dies 23 hores i 19 minuts perquè es llenci Democrated Brand ja té 2780 socis. Un cop finalitzat aquest plaç de convocatòria i assolit un mínim de participants es posaràn a la venta els productes.
Però hi ha més, el 80% del valor final de la marca serà repartit entre els socis que s'hagin inscrit per la web i hagin respost el qüestionari, i que per tant hagin ajudat a crear la marca en si.

Déu ni do quines idees. La veritat és que em sembla interessant, molt diferent però no sé si amb èxit. Per si de cas em sembla que em faré socia per si em toca alguna cosa (això sí, em llegiré les bases per si de cas no anés bé no em toqués pagar els deutes).

Mireu-ho, és interessant: http://www.democrated.com/



No hay comentarios: