jueves, 6 de noviembre de 2008

Le petite morte

Parlant de marketing viral a mi em ve al cap un vídeo que promocionava una marca de joguines sexuals. Es tracta de la marca Late Chocolate i va ser realitzat per Xnographics Studio. No sé si compleix o no les característiques per ser una campanya viral completa i exitosa que tothom en parla, però com a qualitat no he vist res semblant. És creatiu, està fet a la perfecció, comunica la idea directament, connecta a través de l'experiència pròpia (de l'orgasme) amb el consumidor, té una estètica concreta i pròpia de marca, la locució és la idònea, el ritme és el correcte, encaixa al missatge i el producte que es promociona sense secrets, t'aporta una informació extra que potser el consumidor no coneix que és l'existència del que es coneix com "Le petite morte";però el que més em crida l'atenció és que tot això ho aconsegueix amb tipografia.
Realment no cal colar-se al Congrés o fer segons quins bestieses; la creativitat i el bon gust ho fan tot:


No hay comentarios: