jueves, 23 de octubre de 2008

Una més

Després d'una turbolenta instal.lació de l'adsl i de la meva promesa que em faria facebook quan estigués llest. Ho he fet. Sí. Ja sóc del Facebook. No sé si és bo o dolent però ja hi estic posada de quatre potes. Aquesta serà una simple reflexió d'aquest nou món interactiu per a una persona totalment "novata" en aquest tipus de comunicacions.

En un primer moment em preocupava a qui tindria, qui podria veure les meves "coses", si m'hi passaria massa estones... La segona impressió va ser que era una mica complicat; que si el mur, les caixes i jo què ser més. El tercer pensament va ser que no tenia fotos per posar-hi (però les buscaré) i que no sabia què posar; a qui li interessa què estic fent ara o si sóc com la Bulma o el Follet Tortuga? Vaja no sé... No estic gaire en aquest món. Però no cal patir segur que m'hi introduiré i em veureu d'aquí poc fent comentaris cada hora al mur aquest de qualsevol de vosaltres. I si no aconsegueixo introduir-m'hi, no patiu, es pot viure sense ser del Facebook.


1 comentario:

Berta dijo...

facebook està atacant de nou!
ja m'explicaràs això d'en follet tortuga que em té intrigada.